неділю, 19 серпня 2012 р.

Питання 3.

Чи варто /можна/ оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? 
Обґрунтуйте свою відповідь. Якщо ваша відповідь «так», то як і коли це можна зробити?

2 коментарі:

  1. ПРОБЛЕМИ
    1. Відкритий доступ до інформації, який не відповідає віковій категорії
    2. Підміна життєвих цінностей.
    3. Розвиток гіподинамії.
    4. Розвиток ігроманії (інтернет-залежність).
    5. Психологічна залежність.
    6. Зміна мовленнєвого сленгу.
    7.Супротивність Я-реального та Я-ідеального.
    8. Можливість стати жертвою комп'ютерної афери.
    9.Розголошення приватної інформації.
    10.Контент, що може завдати фінансових збитків.

    ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ
    1. Обмеження відвідування сайтів, та використання комп'ютера.
    2. Блокування рекламної продукції.
    3. Інформування про можливі комп'ютерні афери.
    4. Виховання та акцентування на позитивних цінностях.
    5. Психологічна підтримка учнів.
    6. Дотримування гігієнічних умов використання комп'ютерних технологій.
    7.Довірливі відносини “вчитель-учень-батьки”
    8.Формування списку безпечних сайтів.
    9.Встановлення програми- фільтру
    10.Постійний батьківський контроль.
    (Філіна З.В., Сєдая Н.В., Філатова О.В.)

    ВідповістиВидалити
  2. Шановні колеги, це мабуть, відповідь на І питання? Ви переплутали місце коментарю.

    ВідповістиВидалити